تشکر

از سایت های تیزهوش و پرشین دیزاینرز و  یک روزه برای لینک دادن به وبلاگم ممنونم و همچنین از مدیر سایت آی آر اسکول به خاطر اهدای یک کرسی استادی و ای-میل و هاستینگ به من ممنونم .

و با تشکر از دوست خوبم حسین روشنی

---

 معرفی خودم :

ایمان شرف الدین دانشجوی سال اول مهندسی کامپیوتر دانشگاه علوم فنون بابل متولد ۲/۱۲/۱۳۶۵ ولی شناسنامه ۱/۱/۱۳۶۶

۳۶ واحدم تو این دو ترم پاس شد

فقط برای اشنایی شما عزیزان.

---

واما یک جواب به شما دوست عزیزی که می گویید C(یا ++C) هیچی ندارد و ارزش بازی نوشتن را ندارد !!!

نمی دانم نمی خواهم ناراحتت کنم ...

ولی شاید اون سه واحد زبان برنامه نویسی پیشرفته ای که پاس کردی

این ذهنیت را در شما ایجاد کرد که ++C هیچی نداره !!! تقصیر استادها ونظام آموزشی دانشگاهای فوق العاده اشغال ایران (منظورم تک تکشون از شریف گرفته تا آزاد شریف ام واسه این خوبه که بعضی نخبه ها توشن که تعدادشون خیلی کمتر از تعداد خرخون هاش خیلی خیلی کمتر) بعد ادعا می کنیم دانشگاهای ما حداقل تا لیسانس عالی ان ( اقا کدوم کشک کدوم دوغ ) من دانشجوهای  دانشگاه اسراییل!! که ما به قول خودمون کشور حسابش نمی کنیم می دیدم این چی game engine 3d می ساختن اون وقت ما هنوز تو win32 console سی پلاس پلاس گیر کردیم...

بر گردیم به بحثمون شاید نظرت عوض بشه اگر بدونی 90 ٪ بازی هایی که بازی می کنی از Need For Speed Underground گرفته تا Quake 4 و Counter-Strike و Prince of persia و... با ++C نوشته شدند

حتی می تونی سرس بازی معروفی مثل Quake 3 که زمانی معروف ترین بازی شبکه بود رو از اینترنت دانلود کنید و SDK بازی Half-life واسه استفاده از engine این بازی (که توسط Counter-Strike هم استفاده می شود) برای ساخت بازی های شبیه Team Fortress و Counter-strike دانلود کنید... 

شاید چیزی از DirectX و OpenGL ندونی ولی base هر دوشون با C نوشتن

حتما از 3d max و Maya استفاده کردی؟یا blender 3dخودمون که دست کمی از این دو تا ندارد هر سه تاشون با ++C نوشتن حتی سرس کد این اخری می تونین از سایتش دانلود کنید و یا سرس نرم افزار gmax که نمونه OpenSource برنامه 3d max است

GIMP و PhotoShop ام با ++C نوشتن (که سرس اولی ام می تونید از سایتش دانلود کنید) و plugin هاشون م با phyton و ++C می نویسند

من نمی دانم دیگه چی بگم ...

در مورد حرف اخر تون که گفتید کاری که پول توش نیست دنبالش نرو؟

؟همین افکار ایران یک کشور عقب مونده کرده که باید عین ... از محصولات کشور های دیگه استفاده کند

برم دنبال چه کاری؟ می دونم جوابت چیه چون این جواب داره حالم بهم می زنه برو دنبال برنامه نویسی database ؟ برنامه حسابداری بنویسم که با crystal report چند تا چیز مزخرف دیگه سرم گرم کنم؟

نمی دونم هر کی نظر خودشو داره

ولی من کار database ام کردم با Visual Basic وDAOوADO

استفاده از Access و SQL 2000 ولی کم کم داره حالم از VB بهم می خوره مگر اینکه بخوام به کسی اموزش بدم که اونوقت باید به خودم تلقین کنم که ازش خوشم میاد ۷۰ در صد VB کارهای این کره خاکی فقط کار database انجام می دهند به خاطر همین microsoft سعی کرد از این لحاظ VB رو برای کار database  اسان طراحی کند

به هر حال ایران نیازمند یک رهبر در زمینه IT که ایران را از این فلاکت در بیاره و من هم مثل شما منتظر این رهبر می شینم

به امید خدا ...

 

                     قسم به تک تک چشم های منتظر

                  ما می توانیم بهترین باشیم

                  همانطور که اجدادمان بودند

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Secure Kernel سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://tgs.blogsky.com

سلام
آقا کارت درسته...زحمت هم زیاد میکشی ولی فقط واسه ساخت یه بازی؟ با سی خیلی کارای سنگین تری میشه انجام داد.
البته هر کی به یه چیزی علاقه داره و من هم فکر میکنم کسایی که سی کار میکنن گرایش کمتری به این کارها دارن.چون تقریباْ توش هیچ چی نداره... نمیدونم منظورم رو درست گفتم یا نه ...
من که بعد از این چند سال برنامه نویسی واسه عشق و حال خودم به این نتیجه رسیدم که کاری که توش پول نباشه دیگه فایده نداره.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام آقا ایمان خسته نباشی داداش. با نظراتت کاملا موافقم. ما هیچوقت به جایی نمیرسیم مگر اینکه اول یکسری از عقاید و دیدگاه هامون رو عوض کنیم. که مهم ترینش همین پول محوری است.
تا وقتی ما همه چیز را از دریچه مادیات ببینیم و تا وقتی فقط به دنبال منافع شخصیمون باشیم باید تنها خواب پیشرفت رو ببینیم. کسانی مثل استالمن که بنیان گذار پروژه گنو بود یا کسی مثل لینوس توروالدز که خودش رو وقف هسته لینوکس کرده واقعا انسانهای بزرگی هستن که به دنبال پول نبودن. آیا لینوس توروالدز نمیتونست از نبوغ و استعدادش مثل بیل گیتس در راه تجارت و کسب پول استفاده کنه. لینوس توروالدز الان با یک درآمد عادی ماهانه خودشو وقف توسعه هسته لینوکس کرده. سیستم عاملی که خیلیها به لطف اون میتونن کامپیوترهاشون رو استارت بزنن. کسانی که علارقم داشتن هوش و استداد فراوان فقط به خاطر نداشتن پول کافی نمیتونن از نرم افزار های تجاری مانند ویندوز استفاده کنن. اما لینوکس به اونها این شانس رو داده. این فقط یه چشمه اشه. هزاران هزار نرم افزار آزاد که هیچ دست کمی از نرم افزارهای تجاری ندارند. مثل همین هایی که آقا ایمان هم اشاره کرد. مثل Gimp و Blender و Open Office و GCC و هزاران هزار نرم افزار رایگان و با کیفیتی که با دستان افراد خلاق و بزرگی توسعه داده شده که همه چیزشون پول نبوده. چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.

ساسان چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://opengl.blogfa.com

سلام آقا ایمان. توی مسنجر برات پیام گذاشتم. لازمه در مورد موضوعی باهات تبادل نظر بکنم. منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد