آموزش نرم افزار بلندر ( قسمت اول )

 

به دنیای بزرگ و زیبای بلندر خوش آمدید. شما اکنون قدرت خالص را در دستان خود دارید. نرم افزار قدرتمندی که مایه مباهات و افتخار جنبش اوپن سورس بوده و هست.آری به شهر رویاها خوش آمدید.

اکنون که شما در حال مطالعه این آموزش هستید بطور یقین حس و حال یکسال پیش من را دارید. من این نرم افزار را بسیار قدرتمند و خوب دیدم ولی در نگاه اول رابط گرافیکی آن من را گیج و دستپاچه کرد. بعد من شروع به کار کردن با رابط آن کردم و به مرور و در طی هفته ها بتدریج اصول مقدماتی رابط گرافیکی کاربر Blender را فرا گرفتم. بهر حال رابط گرافیکی این نرم افزار استاندارد نیست و با رابط کاربری نرم افزارهای دیگر همخوانی ندارد. البته رابط کاربر در این نرم افزار بسیار سازگار و استوار میباشد. بعد ها خودتان به این نتیجه میرسید که امکانات این نرم افزار به بهترین نحوی در محیط رابط کاربر قرار گرفته است.

این آموزش سعی میکند با توضیح مقدماتی رابط گرافیکی کاربر نرم افزار Blender در وقت شما صرفه جویی نماید. تا شما مجبور نباشید مانند من هفته ها به سر و کله زدن با آن بپردازید تا از راه آزمون و خطا آن را یاد بگیرید. البته قرار نیست من کارکرد تمام دکمه ها و پنجره ها را به طور کامل در طی این جلسه به شما آموزش دهم. بلکه به مرور و در طی آموزشهایمان این محیط را کم کم خواهیم شناخت و قسمتهای مختلف آن را بررسی خواهیم نمود.

 

این قسمت کوچکی از مقاله بود که برایتان گذاشتم. برای دانلود و مطالعه کل مقاله در قالب یک فایل PDF به این آدرس مراجعه فرمایید. امیدوارم که از مطالعه آن لذت ببرید.

                                                                                      http://www.savefile.com/files/89781   

نظرات 1 + ارسال نظر
Royan چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام ..
عزیز لینک مشکل داره ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد