Glest یک بازی استراتژی ۳ بعدی و Real Time برای لینوکس

Glest یک بازی استراتژی ۳ بعدی و Real Time متن باز و مبتنی بر OpenGL است

که گرافیک و طراحی بسیاز خوبی می باشد و برنده اول جایزه پولی ArtFutura که شرکت Sony

Sponsor این جایزه است

دانلود سورس این بازی که قابل کمپایل بر روی هر پلتفرمی می باشد۶۴ MB

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ب.ظ http://opengl.blogfa.com

خسته نباشی :
دستت درد نکنه. بازی خیلی خوب و جالبی معرفی کردی. من کشته مرده این بازیهای سه بعدی لینوکسی هستم. حالا نوع بازیش چندان مهم نیست. چون برا من سورسش مهم تره. البته بتونم یک نوکی به سورسش بزنم شاید یه چیزهایی به دونسته هام افزوده بشه. موفق باشی. خدانگهدار

ساسان یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ

راستی امشب ساعت 22 حتما یک سر بیا نت کارت دارم. باید برای فردا شب باهات هماهنگ کنم که بلندر قسمت دوم را بگذاریم.

محمد سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

این بازی شبیه وارکرافته. دمت گرم مقاله های خوبی در مورد لینوکس داری.منم میخام لینوکس بگیرم.بچه ها پیشنهاد suse دادن.من چند ساله با کامپیوتر کار میکنم اما تا حالا لینوکس کار نکردم.پیشنهاد شما چیه؟

Debian

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد