یک بسته از طرف Ubuntu!

یکی دو روز قبل یک بسته از هلند واسم اومد (Netherland)

بعدا که بسته را نگاه کردم متوجه شدم به! از طرف شرکت Ubuntu واسم فرستادن

 ۱۰ تا CD سیستم عامل Ubuntu داخل بسته بود ۵ تا مال PC ۳۲bit سه تا مال ۶۴ bit 

۲ تا هم مال Mac !

فیلم سخنرانی نلسون ماندلا هم توش بود

ولی نمی دونم چرا بسته از هلند اومده بود به جا افریقا جنوبی

به هر حال Ubuntu همچنان در حال رشد است

گفتم که بدونین بروبچس افریقا برو بچس خوش قولی ان کلا ۲ هفته طول کشید شما هم apply بدین.

فعلا خداحافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
Kochol پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ http://irangamedev.com

سلام
آیا شما برنامه نویسی لینوکس با سی++ بلدید مخصوصا کار با Xlib

حسین جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام.
راستش من یه چند وقتی بود که وبلاگ شما رو میخوندم. کلا خودم به برنامه نویسی علاقه خاصی دارم.
غرض از مزاحمت، یه پروژه داریم (من و چند نفر دیگه) که یه کار گرافیکی باید بشه.
ممنون میشم اگر به من یه ایمیل بزنی تا یه سری سوال دارم بپرسم :)
میخوام ببینم انجام دادنش با کدوم زبان راحتتره.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد