SDL

SDL مخفف Simple Direct Media است که بر مبنای OpenGL ساخته شده است و برای ساخت بازی های 2Dو3Dایده ال است

برای چه SDL؟ در درجه اول به خاطر اسان بودن استفاده از ان و در درجه دوم قابلیت کمپایل بازیهای تولید شده در بسیاری از سیستم عاملها بدون دست زدن کد ! مثل :
Linux, Windows, FreeBSD, OpenBSD, Mac OS, Symbian …
من در اینجا فرض می کنم شما اطلاعات کافی در مورد C++ دارید و در صورت نداشتن این اطلاعات به شما پیشنهاد میکنم کتاب اقای جعفر نژادقمی رو مطالعه کنید
Operators (+, -, *, /, ++, --, +=, -=, etc)
Controls (if, else, switch)
Loops (while, for)
Functions
Structs
Arrays
References
Pointers
Classes and Objects
How to use a template.
Bitwise and/or.
در مورد موارد بالا باید اطلاعات کافی داشته باشید


من تنظیم کمپایلرهای LinuxوWindows را برای شما توضیح میدهم
برای Linux کمپایلرهای :
Anjuta , KDevelop ,EClipse,G++,GCC
برای ویندوز هم :
Visual C++ 6,Visual C.Net
را توضیح می دهم.
نظرات 1 + ارسال نظر
Kochol پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://irangamedev.com

سلام
کلا می شه یه توضیحی بدین که SDL به جز سادگی چه چیزهایی اظافه تری از Opengl داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد