یک وبلاگ خوب در زمینه OpenGL :

یک وبلاگ خوب در زمینه  OpenGL که توسط اقا ساسان مدیریت می شود

   از این به بعد این وبلاگ به عنوان برادر وبلاگ من معرفی می شود

   به امید موفقیت ایران . . .

 

از اقا ساسان هم متشکریم

نظرات 2 + ارسال نظر
ساسان چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://opengl.blogfa.com

سلام داداش. خیلی ممنون از بابت لینکت و معرفیت. واقعا شرمنده مون کردی. انشاا... بتونیم با هم همکاری های خوبی در آینده داشته باشیم. چون هر دو هدف مشترکی داریم. باز هم ممنون و متشکرم.
امیدوارم موفق و موید باشی

محمد امین چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.gereftaram.blogfa.com

سلام خوبید؟

من دانشجوی مهندسی برق ...ترم 2 ....دانشگاه تبریز هستم...

برام در طول ترم مشکلاتی پیش اومد نتونستم برنامه نویسی خوب بخونم....

میتونید کمکم کنید؟...کمک فوری..

تو درس برنام نویسی ++turbo c احتمالا دارم میافتم....استاد گفته این پروزه رو کار کن...

در مورد فایل هاست.....میتونی 4 ... 5 روزه برام گیرش بیاری؟

اینه :

برنامه ای که یه فایل باشه در حدود 2 یا 3 صفحه مهم نیست که متن فایل چی

باشه....عدد ...حروف ...شعر....داستان....خط تیره...هر چی میخواد باشه...

مهم اینه که تو برنامه وقتی فایل رو باز کردیم سطر به سطر بتونیم به بالا بیایم

و یا به پایین بریم و سطر بعدی رو مشاهده کنیم و اینکه همین طوری بتونیم

و وقتی با زدن فلش جهت به طرف پایین سطر به سطر به انتهای فایل نزدیک

بشیم و در نهایت به آخرش برسیم و وقتی به آخر رسیدیم با زدن جهت بالا بتونیم

به سطرهای بالا بریم و در نهایت به اولین سطر فایل برسیم.
.
.
.
امیدوارم تونسته باشم تحویل بدم.....خیلی نیاز دارم اگه بتونید جورش کنید

خیلی کمکم کردید.....ازتون ممنونم و منتظر جوابتون هستم...

اگه پیداش کردید به این آدرس میل بکنید....بازم ممنون

amin_salar2002@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد