از طرف یه مرده

بعضی اوقات فکر می کنم چرا خدا (خود آ) عشق افرید؟؟؟

بعضی اوقات اینطوری جواب خودم می دم که اگه می خوای تو هر زمینه بهترین باشی باید عاشق اون زمینه باشی ولی این ها جواب های من نیست این ها جواب های غولهایی مثل

استیون جابز که تو ۳۵ سالگی ازدواج می کنند و جزو ۴-۵ تا میلیاردر اول این کره خاکی می شن...

  من جواب خودم می خوام ولی پیداش نکردم ...............______________  مرد

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://opengl.blogfa.com

سلام داداش. نمیدونم شما هم مثل من به شانس و سرنوشت اعتقاد داری یا نه. ولی من بعد از ۲۶ سال که از سنم میگذره (البته خیلی هم زیاد نیست ) به این نتیجه رسیده ام که در زندگی هر کسی غیر از تلاش شخصی و علاقه و پشت کار چیزهای دیگه ای هم وجود داره که شاید اثرش از کار و پشتکار هم بیشتر باشه. البته این برای همه عمومیت نداره. ولی به عینه خیلی ها رو دیدم که آدم حاضر نبود براشون تره خورد کنه یا به صورتشون نگاه کنه ولی خدا از در و دیوار براشون میبارونه. یهنی روی نهیت خط شانس و اقبال قرار دارند.
خیلی ها رو هم دیدم که علارقم تلاش و کوشش و جدیت به هیجا نمیرسند و نون میدوه اینها هم به دنبایش.
بخدا باور کن خیلی از این نمونه ها دیدم با همین دو تا چشام هم دیدم. وخیلی وقتها به خیلی چیزها از جمله عدالت خداوندی شک کردم.
ببخشید که زیاد حرف زدم ولی دلم خیلی پر بود و مطلب شما داغ دلم رو تازه کرد.
موفق و موید باشی

ReZa یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

x=at^2+v0t+x0
به نظر من اگر موفقیت و پول x باشه:
x0 سرمایه اولیه که معمولا از بابت میگیری
v0 سرمایه ها یی که کسب میکنی مثل درس خوندن یا مثلا حرفه ای رو یاد گرفتن
a فرهنگ و منش بزرگ فکر کردنه!!!

ReZa یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ

ببین این به دردت میخوره
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vclib/html/_crt_c_run.2d.time_libraries.asp

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد